Sık geçen başlıklar

deniz çakır'ın ece üner tepkisi 1

ekşi'de gör
kadın sadece "bu nasıl üsluptur?" demiş, koç lisesi ve koç üniversitesi mezunu avam olamaz diyen mi dersin, kendisi baş örtülü birine hakaret etmişti diyen mi dersin, mafya dizisinde oynayıp eleştirmesi ilginç diyen mi dersin, bunların konu ile hiçbir ilgisi yok. bunların hepsi ad hominem.

ne boş yapmışsınız amk, kadın üslubu hoş bulmamış "üslup" "üslup" buna vereceğiniz cevap var mı, yok. sanki "ece üner'in yaptığı kadın haklarına aykırıdır vay efendim nasıl böyle bir şey söyler" falan dememiş yani. onu siz uydurmuşsunuz.