demokrasiyi bir araç olarak kullanır ve elitizmi eleştirirsin ama günün sonunda demokrasinin kendisi, insanı yeniden elitist yapar.
daha önce de yazmıştım sanırım, belki tekrar gibi olacak ama demokrasi, eğitimsiz insanların elinde korkunç bir sistemdir. en nihayetinde cahile hizmet eder.
22.03.2022 · 3. sıra
belki de ben yolumu kaybettim
21.03.2022 01:26