Sık geçen başlıklar

demokrasinin en kötü yanı 1

ekşi'de gör
demokrasiyi bir araç olarak kullanır ve elitizmi eleştirirsin ama günün sonunda demokrasinin kendisi, insanı yeniden elitist yapar.

daha önce de yazmıştım sanırım, belki tekrar gibi olacak ama demokrasi, eğitimsiz insanların elinde korkunç bir sistemdir. en nihayetinde cahile hizmet eder.