tamam. sahaya girmeyi de normalleştirelim.
elemanlar herhangi bir ceza da almasın. .
her maç birileri girsin dursun.
sosyal medya linçlerine ben de karşıyım fakat böyle tiplere az bile yapılıyor.
densizlik, şuursuzluk ve ahmaklık.
16.08.2019 · 24. sıra
sokrataristo
15.08.2019 15:28 ~ 15:52