ya psikolojik sorunları vardır ya da bize söylemeden gizli gizli scout'luk yapıyor amk.
adam bildiğin; şanlıurfaspor - vartaş elazığspor maçını izliyor lan. "fener'in maçı var. * internetten izliyorum, izliceksen gel" diyorum. "hayır" diyor. bi de kendisi fenerli.
izlediği maçta da aksiyon sıfır, gol yok, atmosfer yok, zemin tarla gibi... * adamın beyni iyice yandı ptt 1. lig maçı izlemekten.
eğer sizin de böyle bir babanız varsa, çok geçmeden tedavi ettirin...
not: ben bu satırları yazarken skor 1-1 oldu lan.
21.12.2015 · 8. sıra
minik mavi balina
20.12.2015 20:00 ~ 20:14