Sık geçen başlıklar

deli gibi ptt 1. lig maçı izleyen baba 1

ekşi'de gör
ya psikolojik sorunları vardır ya da bize söylemeden gizli gizli scout'luk yapıyor amk.

adam bildiğin; şanlıurfaspor - vartaş elazığspor maçını izliyor lan. "fener'in maçı var. * internetten izliyorum, izliceksen gel" diyorum. "hayır" diyor. bi de kendisi fenerli.

izlediği maçta da aksiyon sıfır, gol yok, atmosfer yok, zemin tarla gibi... * adamın beyni iyice yandı ptt 1. lig maçı izlemekten.

eğer sizin de böyle bir babanız varsa, çok geçmeden tedavi ettirin...

not: ben bu satırları yazarken skor 1-1 oldu lan.