hakkında bu başlıkta yapılan muhabbetlerin % 99'u boş olan bir zamanların wonderkid'i inanılmaz yetenekli futbolcu.
dele alli, pjanic değildir arkadaşlar. anelka da değildir, balotelli de değildir, gomez de değildir, falcao da değildir, mesut da değildir.. futbol da cm değildir. bunlar insan. her birisinin farklı karakterleri, yaşadıkları farklı hayatlar, kimisinin özel yaşamlarında sorunları, kimisinin psikolojik problemleri var. kimisi için bunlar dönemsel, kimisi için kalıcı vs vs. havanda su dövmenin manası yok. kimse bilemez adamın ruh halini ya da konsantrasyon seviyesini. gelip yatabilir de, daha 26'yım ölmedim ulan ben de diyebilir. hocayı ve türkiye'yi çok sevip yeniden de doğabilir, sikerim futbolunu diyerek daha da dibe batabilir. söylenen maliyetler doğruysa almaya değer bir risktir bence. gerisini yaşayıp göreceğiz.
"ghezzal'ı iyiki almadık , morutan daha iyi" yorumları yapan futbol uzmanlarının bunu anlamasını beklemiyorum tabii ki.