Sık geçen başlıklar

dayı deyince akla ilk gelen şey 3

ekşi'de gör
geçen ay dayımı ve anneannemi ard arda covid19 sebebiyle kaybettim. anneanneme hazırlıklıydım ama dayımın ölümü tam bir yıkım oldu. başlık altında dayı hakkında yazılanları gördükçe gözlerim yaşardı. bir yanım resmen boşluk kaldı. istisnasız her hafta arar, halimi hatırımı sorardı. vergi borcumu bile ailemden sadece dayım bilirdi. ben dayıma çok geç kaldım. hiçbir şeyi geri getiremem biliyorum. dayısından nefret eden insanları gördükçe de daha çok seviyorum onu. çok klişe olacak ama evladından ayırt etmezdi. çocukları kıskanacak diye gizli gizli sevmezdi. 38 yaşındayım. kimsenin ardından bu kadar göz yaşı döktüğümü hatırlamıyorum. o öldüğünden beri herkese onun gibi davranmaya çalışıyorum. karakteri bizlere miras kaldı. allah; rahmetiyle muamele etsin, gittiği yerde utandırmasın…
alkolizm.

dayı dediğin alkolik olur. alkolik değilse katıksız dayı değildir o, bir amcadır aynı zamanda, yani seyreltilmiş dayıdır. dayı dediğin sık sık kafayı bulmalı, kızkardeşlerinin ya da annesinin evinin kapısına dayanıp para istemeli, karısından 4 sene içinde ayrılmalı ve çocuklarıyla bir dargın bir barışık hayat sürmelidir.

evet.