Sık geçen başlıklar

daron acemoğlu'nun kurumlar 10 yıla düzelir demesi 1

ekşi'de gör
adamin kurumlar dedigi :

yasama
yurutme
yargi

kuvvetlerine bagli anayasal kurumlar.

bunlar o kadar yozlasmis durumdaki 10 sene diyerek olumlu bakmis.

cahil surusude burada teknoloji var yarrak var bir aya bir seneye duzelir diyor ya.
hic farkinda misiniz 6 sene oldu hala fetocu temizleniyor ve daha da temizlenecek. kolay mi uc bes senede turkiye gulluk gulistanlik olsun. liyakatsiz ne kadar kadro var kaldirilacak bu isler uzun isler.

biraz akil fikir.