Sık geçen başlıklar

dark ve stranger things'in kötü diziler olması 1

ekşi'de gör
dark’ı izlemedim. o nedenle ona yorum yapmayacağım. lakin stranger things başarılı bir dramadan ziyade bir pazarlama harikasıdır. bakın, ‘yalnızca çok iyi pazarlanmıştır, aslında içi boştur’ demiyorum. kendisi bizzat harika bir üründür. fakat a sınıf drama değildir. hedef kitlesi şahane belirlenmiştir, içeriği ve sanat yönetimi nakış gibi işlenmiştir fakat bunlar stranger things’i hbo veya amc dizilerinin klasmanına çıkarmıyor. doğru şekilde kotarılıp piyasaya en doğru zamanda sürülen bir üründür. tüm pazarlama dünyasını sarmalayan bir hype halini almıştır. lego’dan giyim kuşama, ev tekstilinden fast food’a kadar domine etmediği alan kalmamıştır. ilk sezonunu bayılarak izlediğim ama sonrasını getiremediğim, sıkıcı bulduğum bir renk ve nostalji cümbüşüdür stranger things.