Sık geçen başlıklar

darbecilerin selanik'ten gelip devirdikleri ecdat 2

ekşi'de gör
lan senin ecdadını...

ingilizin kayığına binmeye meraklı anadolu kan ağlarken, yüzlerine bakmayan saray soytarılarına ne ağladınız be 100 yıldır.

o darbeci dedikleriniz bu milletin tertemiz evlatları, hani sizin o köpeği olmak istediğiniz düşmana bu vatanı vermeyenler.

cumhuriyet savcısı ünvanı taşıyıp böyle namussuzların yıllardır süren hadsizliklerini seyreden maaşlı memurlara da yazıklar olsun...
“oylar çok düştü, iti köpeği sokaklara salıp milleti kışkırtın” şeklinde okunabilecek safsatalardır.

önümüzdeki yaz bir hücrede pişmanım çığlıkları atacak bir millet düşmanını da sözlüğe taşımayın, muhtemelen dünden beri sözlükte benzer başlıkları açan it de kendisi.