biz de karakola düşsek dayak yiyoruz, maça giden adam da karakola düşse dayak yiyor, paşa da dayak yiyor.
demek karakolun ritüeli bu, oraya giren dayak yiyecek.
18.07.2016 · 4. sıra
galahad
20:59