bazen yaşadığım durum. dışarıya çıkıyorum ama içim bi rahat değil, üstümde bir acelecilik , işimi bitirsem de bir an önce evime dönsem hissi ..
edit: yalnız olmadığımı bilmek sevindirdi mi üzdü mü bilemedim ...
21.10.2018 · 46. sıra
1blackeagle
20.10.2018 19:59 ~ 22:26