Sık geçen başlıklar

dışarıdaki çocuk sesleri yüzünden pencere açamamak 1

ekşi'de gör
sıklıkla içinde bulunduğum acınası durum. olsun ama.. ben bu yaz sıcağı altında evde havasız bir şekilde otururum, sessiz bir şekilde kafa dinleme ihtiyacım falan da olmaz zaten.. yeter ki çocuklarımız dışarıda garip garip sesler çıkartarak bağıra bağıra oyunlarını oynasınlar.. anneleri/babaları da çocuklarını daha sessiz olmaları konusunda uyarmak için hiç zahmet etmesinler çünkü onlar çocuk olduğu için bütün davranışlarını kabullenmemiz gerekir.. 1 defa çocuk oluyorlar, bu nedenle istedikleri gibi çevreye rahatsızlık verme hakkına sahipler..