Sık geçen başlıklar

dünyaya gelme hakkı 1

ekşi'de gör
sorulsaydı gelmezdim. ama iradem dışında beni buraya getirdiler. üstteki yazarın anlaması gereken bir konu var.

gelmek istememek ile çıkmak istemek aynı şey değildir. gelmek istememek bir tercih gibi ama çıkmak bir eylemdir, zor bir eylemdir.