Sık geçen başlıklar

dünyayı 5 aile yönetiyor 1

ekşi'de gör
bunun neyiyle dalga geçiliyor anlamadım.
bulunduğumuz ülkede beşli çete ne isterse siyasi iktidar yapıyor diye şikayet etmiyor muyuz ?
konu dünya olunca, sayı mı az geldi ?

edit: "oyun büyük yeenim." demeyeni dövüyolar.