işgaliye harcını ödemiyorsa dalyarak esnaftır. iyice alıştınız ortadoğu bataklığınızda vergi vermemeye. iki gün çöpünüz toplanmasa yapmayacağınız anarşistlik yok ama vergiye gelince, dükkanımın önü. sanırsın mahalleyi aldı, altı üstü toptancıdan aldığı malı kaçak göçek mahalleliye iteleyen basit bir işletmesin, istersen komple asfaltı üstüne yapalım aslanım?
edit: özelden de darlayan, pazar günü dükkan açmanın sinirine hakim esnaftır. banane ne yapıyorsan yap.
26.06.2023 · 25. sıra
kaydirmaz
25.06.2023 12:59 ~ 13:38