Sık geçen başlıklar

düğüne çocukların alınmaması rezaleti 2

ekşi'de gör
eğer bir tabağı 700-800 tl'lik olan şık yemekli düğünlerden yapılıyorsa ve davetli sayısı kısıtlıysa rezalet değil, olması gerekendir. çoğu ebeveyn saldım çayıra mevlam kayıra anlayışında olduğu ve bu tür davetlerde çocuklarına nasıl davranacakları öğretmediği için kargaşaya neden olmaktadır. bu yüzden "çocuklara iyi uykular dileriz" dipnotu gayet kibar bir hareket.
rezalet değil. olması gerekendir. en mutlu günümde etrafta ayağa dolanan çocuk görmek istemiyorum ya da ağlayan çocuk.