ben o kadının yerinde olsam, nikahtan 5 dk sonra savcılığa giderek şikayetçi olurum, kanıt elimde. hem ceza alması için uğraşırım, hem de nafaka alabilirsem; aldığım miktarla adam tutup, boşandığım adamı her ay döndüre döndüre tokatlatırım.
böyle geleneği de götünden sikeyim.
10.12.2019 · 4. sıra
am doktoru
09.12.2019 03:44