Sık geçen başlıklar

dövmenin artık kekoluk göstergesi olması 3

ekşi'de gör
artık mı? hep öyleydi. dövme tarih boyunca bir varoşluk göstergesiydi.
katıldığım tespit. bütün kekolar barzolar dövmeli. bir gün böyle bir şey olacağını biliyordum. ama erken oldu galiba.
son zamanlarda herkesin bir taraflarına dövme yaptırmasıyla ortaya çıkmış durum.

sokakta herkesin kolu bacağı dövmeli. her yere renkli sticker yapıştıran bebeler gibi her yerlerine dövmeler yaptırmışlar siyah siyah. ve kadını da erkeği de tam olarak keko gibi görünüyorlar.

at izi it izine karıştı. artık gerçek dövmeli keko dövmeli ayrımı kalmadı. dövmeli görünce doğrudan keko olarak etiketleniyor.

hem dirseğe örümcek ağı dövmesi yaptırmak ne amk ya! sineklik gibi duruyor lan!