Sık geçen başlıklar

döviz kuru benim için hiç önemli değil 1

ekşi'de gör
haklı tabii.
damadın kullandığı 50 bin liralık varaklı kalorifer peteklerinin parasını biz ödüyoruz zaten.
altındaki 30 milyonluk arabanın parasını biz ödüyoruz.
geçmediğimiz köprünün garanti tutarını biz ödüyoruz.
inmediğimiz havalimanın garanti yolcu tutarını da biz ödüyoruz.
dövizden kaynaklı cari açık artınca, ek vergileri biz ödüyoruz.
kur onun için niye önemli olsun ki.
kur bizim için önemli.

(bkz: bak bunu buradan alın)