benim de çevremdekilere sürekli söylediğim cümle. doların yükseleceğini ön görmek için ekonomist olmaya gerek yok. şu an türkiye'de kimse doların düşeceğini söyleyemez. bu yüzden o tviti atanı ne yüceltmek lazım ne de yermek lazım. çok da şeyetmeyin yani.
not: ytd.
21.03.2024 · 18. sıra
lonelym2005
20.03.2024 03:02 ~ 10:52