daha bugün cocuğumu özel okula yazdırdım. ve maalesef burada egitim veren tüm ögretmenlere üzülüyorum.
dün bir sunum yaptılar "yüksek musaademizi" filan istiyorlar konuşma sırasında...
bin bir tipten sırf para verdiği için çocugunu yarış atı gibi koşturacak velilerle muhattap oluyorlar.
disiplin uygulama konusunda sadece bir nebze sert olma şansları var; fazlası söz konusu olduğunda veliler sert tepki verecektie muhtemelen biricik cocukları için..
ben mi? klasik babayım. eti senin kemiği benim cinsinden. haftasonları hic bir etüd ya da etkinlik için cocugumu kosturmak istemiyorum, çocuk biraz da cocukluğunu yaşamalı, bahçede, parkta, denizde arkadaşlarıyla zaman gecirmeli; okulda ne ögreniyorsa o. zaten 16 kişilik sınıfta ögrenme güçlüğü yasıyorsa sorun sistemde değil bizimkindedir mantığındayım. özel okula verirken tek mantıgım cocugumun mültecilerle dolu 40 kişilik sınıflarda kaybolup gitmesini istemememdi; bir de sosyal etkinlikler, spor filan.
ögrermenlerin işi gercekten zor; hamile kalamayacak kadar sisteme ayak uydurmak zorunda olmak da bunlardan biri.
02.09.2021 · 12. sıra
sulfurik asitte kurbagalama yuzen dayi
01.09.2021 12:03 ~ 12:05