bugün başıma gelen hadise. d&r'dan 3 al 2 öde kampanyasından 3 tane blu-ray aldım, jelatini açtım, bir tanesinin kutusunun içinde disk yok.
ey d&r!
bu mu demek 3 al 2 öde aq. ne bok yiyeceğimi bilemedim. başka bir ilden aldım geldim. ne bok yiyeceğimi bilemedim.
23.11.2015 · 29. sıra
yazar olmak isteyen azimli genc
22.11.2015 19:27