tabiiki prim için yapıyor, şimdi hayatında bir bok yapmamış sivilceli kardeşim oku.
bu adam tv reklamı verebilir bunun için tonla para harcayabilir ve bir medya patronunu zengin edebilirdi, -kendi reklamını da parasını vererek yapmış olurdu.
ama adam yine tonla para harcayarak yine kendi reklamını yapıyor ama bu sefer karşılığında birilerinin yüzü gülüyor.
işte sen bunu anlayamayacak kadar gerizekalısın.
07.12.2020 · 29. sıra
lan bi dinle
06.12.2020 15:35