sabah saat 5 ve kapı çalar:
-kardeşim süleyman soylu'ya kel demişsin karakola kadar eşlik edeceğiz sana
+yok abi ya ne keli ben az saçlı demiştim ya bir yanlışlık olmasın?
-yok yok demişsin işte hatçe ile konuşmanda öyle geçiyor?
+yanlışlık olmasın amir bey durun ben telefonu getireyim?
-gerek yok kardeşim yorulma, ahmet arkadaşın mesajlarını getir.
aha bak işte basbayağı kel demişsin üstüne caps bile kullanmışsın?
+eee... şey ya şimdi insan hakları yok mu ağbi ya? düşünce özgürlüğü falan ayrıca bu mesajlar nasıl yani?
-onları karakolda konuşuruz kardeşim anlatırlar sen giyin hadi.
11.01.2021 · 48. sıra
eminmisin ki
10.01.2021 01:04