Sık geçen başlıklar

cumhurbaşkanı erdoğan'ın son seçimim açıklaması 2

ekşi'de gör
işin tuhafı bu onun seçimi de değil. bir ülkenin cumhurbaşkanının belediye seçiminde taraf tutması zaten yeterince absürt. bizimkisi bir de kendisi adaymış gibi miting yapıyor. hiçbir demokratik ülkede böyle bir saçmalığın olamayacağını herhalde tahmin edersiniz.

toplu bir akıl tutulması yaşıyoruz. her şey bittikten sonra uyanıp “oha biz ne yaşamışız. hiç de fark etmedik” diyeceğiz. torunlar falan sorunca “ya o an işte çok da şey edemiyosun” diye geçiştireceğiz. şu an adama 14 yıl cumhurbaşkanlığı yaptırıyoruz. kimse sesini çıkarmadı. anayasa bir kişi en fazla 7 demiş. hadi değiştirdin 10 yaptın. 14 yıl cumhurbaşkanlığı nerde yazıyor? resetlendi falan dedi alakasız birileri, herkes saniyesinde kabullendi. oyun mu oynuyoruz burada ne reseti. akıl dışılığın dibi. inanmaya dünden razı herkes. yeter ki erdoğan ile tatsızlık çıkmasın. ne isterse he diyelim. ama 14’e bile inanmamış kimse, yok dolunca gitmez diyor. böyle derin bir kabulleniş var.