tepe edit: ince ve oğan'a oy verecek güzel yürekli insanlar. görüyorsunuz erzurum'daki durumları. erzurum halkını tenzih ederek şunu söylemek isterim ki bunlar ikinci tura kalırsa olacakların fragmanı gibi görünüyor. lütfen soma'yı, depremde hayatını kaybeden 50 bin insanı, “görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda...” diyen dilek özçelik'i, öldürülen kadınları, umutsuz gençleri, kirasını ödeyemeyenleri, intihar eden anne-babaları, mutfağında aşı olmayan milyonları düşünün.
emin olun gün gelecek herkesten hesap sorulacak. zaman, cehennemin kapısını kapatma zamanıdır.
zaman birlik olma zamanıdır.
haydi felaha, haydi kurtuluşa!
- - -
(bkz: don't feed the troll)
taaabiiiiii.
daha önce görmemiştim seni kardeşim. sanırım yeni atanmışsın. keyifle engelliyorum.
bahar yakın.
erzurum editi:
ilk turda bitiriyoruz.
08.05.2023 · 26. sıra
yaptim ama bi sor niye yaptim
07.05.2023 16:02 ~ 22:42