adaletten daha önemli değildir.
bununla ilgili iş yerinde olay çıkardım.
normalde yemek için bile çıkmak ölümdür fabrikadan. yeni bir arkadaşımız işe başladı. iyi bir çocuk, sıkıntılı bir tip değil. neyse işte cuma namazı için 5 haftadır izin alıyor. 12'de çıkıyor, 2'de geliyor. başka da giden yok. "madem dini işleri için izin var o zaman ben de güneşe tapıyorum, güneşli günlerde çalışmam." dedim müdürün de duyabileceği şekilde. eleman nasıl nasıl bozuldu aq. bir kişiye izin veriliyorsa, o vakitte herkes izinli olmalı. adaletli bir yönetim bunu gerektirir.
sonuç: 2 haftadır herkes işinin başında. müthiş dindar müdürümüz parayı dine tercih etti.*
05.03.2017 · 30. sıra
nickiyle oynayan adam
04.03.2017 08:20