Sık geçen başlıklar

cuma namazına giden işçilerin işten kovulması 1

ekşi'de gör
konunun gerçeğini hiç bir zaman bilemezsiniz.

1000 kişilik bir fabrikadayım. cuma saatleri öğle saatlerinin dışına taştığı mevsimlerde 200 kadar kişi kapıdan cumaya gidiyorum diye imza atıp organize sanayi içinde yürüyüş yapıyor. en yakın cami yürüyerek 30 dakika (3km) bahsettiğim 200 kadar kişi cuma gidiyorum diyerek hem öğle arası veriyor, hem 1 saat yol için mesaide yiyor, yarım saat de ibadet için mesaide yiyor, toplamda cuma günleri 2 ila 3 saat mesaide yiyor.

bunu ik biliyor, bunu idari kadro biliyor, kimse sesini çıkarmıyor. 100 kişi gerçekten ibadet için gidiyor, 200 kişi tamamen mesaiden çalmak için. (rakamlar ile ilgili kaynak götüm) yarın bir gün bu 200 kişi ile vedalaşsan bu arkadaşlar da a haber'i arayıp fabrika önünde eylem yaparlar emin olabilirsiniz.