hepiniz mi doktorsunuz arkadaş diyerek yaklaştığım semptomlar. yazar teknik bir dille yazmış. belli ki kendisi de hekim ya da sağlık çalışanı. meslektaşlarından yardım istiyor. bence biz gölge etmemeliyiz. kendi aralarında konuşsunlar. herşeye yorum, komiklik, şaka yapmak zorunda değiliz.
acil şifalar diliyorum.
10.11.2022 · 50. sıra
white vinegar
09.11.2022 00:05