Sık geçen başlıklar

crop giymeyen kız kalmaması 2

ekşi'de gör
giymiyorum fakat artık tamamen tercih meselesinden çıktı. bu kış gününde bile kısacık kazaklar görüyorum mağazalarda. resmen herkes crop giysin dayatması var. hayır efendim, giymeyeceğiz!
alışverişe çıktığınızda iş için giyecek bir kıyafet bulamıyorsunuz, hepsinin göbeği açık. eli yüzü düzgün tişört kalmamış. saçma bir hale evrildi bu crop modası. uzun olsun derseniz bu sefer de dümdüz hiçbir albenisi olmayan ya da teenage bol kısa kollu tişörtler çıkıyor karşınıza. eyyy modacılar şunları biraz uzatın da biz de çekiştirmeden giyelim işte güçte.