ben burada ısparta'da korona virüs vakası var diye daha ilk vaka açıklanmadan çok önce doktor arkadaşımdan duydum diye başlık açtım beni mahkemeye vermeye kalktınız.halkı kışkırtma suçu işliyorsun yok öyle birşey diye başlığı sildim sizin yüzünüzden.belki şehirde karantina erkenden başlıcaktı.sözlük yazarlarımız korona ıspartaya gül lokumu almaya gitti diye benimle dalga geçti.geçin bakalım dalganızı güzel olan iyi olan herşeye karşısınız hep siz doğrusunuz zaten.
edit:kanıt niteliğinde sayılabilir. (#103335139)
yorumlardan biri
02.04.2020 · 9. sıra
can 01
01.04.2020 20:14 ~ 21:44