Sık geçen başlıklar

covid-19 salgınını hafife alan gerizekalılar 3

ekşi'de gör
bazı sivri yazarlarda ben geçirdim bir şey olmadı modunda.dangalak sana bir şey olmadı da ailenden yaşlı birine bulaşıp öldürse napacaksın.bu işin bir de vicdan azabı boyutu var.
grip gibi gelip gecici hastalik degildir. zatürre gibi akcigerlerde kalici hasar birakir. tam olarak iyilesilemez. beyin, kalp ve dolasim sisteminde de hasar birakabilmektedir. mal mal seyler yazmayin. hala grip gibi diyen gerizekalilar var.
hafife almayip ne yapalım? günde 13 bin insan aciliktan ölüyor, açlığı hafife alanda orospu çocuğudur o zaman.