Sık geçen başlıklar

covid-19 delta plus varyantı 1

ekşi'de gör
telefon modeline çevirdiler iyice amk yok delta pro max.

lan tamam amk açılmıyoruz maskeyi halen sıcakta boğula boğula takıyoruz ödleri kopuyor bazılarının covid bitecek diye.

edit:altta birisi gelip keyfinden mi yapıyorlar yazmış kardeşim mutasyon geçirme işinde çığır açmış bir rna virüsü bu sonu gelir mi amk bunun farkediyorsan her ay yeni varyant açıklanıyor bu virüs bitmeyecek yok olmayacak bu yüzden sadece toplum bağışıklığı önemli haa bir gün biontech firmasının vs. artık yeni varyantlara etkisiz olduğu söylenir bak o zaman gündem olur ama onun dışında şu virüsün her taklasını gündem yapmak toplum anksiyetesini kaşımaktır.