Sık geçen başlıklar

corona varken gym'e gitmek 1

ekşi'de gör
umreden gelip dışarıda dolaşanlardan farkı olmayan andavalların yaptığı eylem. bir çoğu bana bir şey olmaz mantığında. sanıyorlar ki onlar için endişeleniyoruz. bizim endişemiz siz değilsiniz de yayacağınız hastalık ile başkalarını yakacaksınız.

en son 2001 yılında grip olan ve 8 senedir haftada ortalama 4,5 gün gym’e giden biri olarak ilk defa kaydımı dondurdum. olmazsa asıl bana bir şey olmaz; ama başkasına zarar vermeye hakkım yok. evde vücut ağırlığı ile veya ormanda koşarak spordan uzak kalmamaya çalışacağım. yapılması gereken de budur.