bu yunanlıların güzel olan her şeye "bizim" muhabbeti yapmasına çok gülüyorum.
tamam rakı sizin olsun, baklava da... ama insanımıza sahip çıkmak nedir ülen.
gidin az ötede oynayın komşi.
23.05.2019 · 15. sıra
ben de dahi olan de
22.05.2019 10:47