Sık geçen başlıklar

cng maliyetinin %1000 artması 1

ekşi'de gör
ankara büyükşehir belediyesi ego bünyesinde bulunan otobüslerimizin %84'ü cng'li. sadece kasım ayında toplam gelirimiz 120 milyon iken giderimiz ise 382 milyon lira. ego'nun bilet geliri, akaryakıt ücretini karşılamaya dahi yetmiyor. aylık zararımız 262 milyon lira. 1863 otobüsün %84'ü cng'liyken, cng ücreti indirilmediği ya da yeni bir düzenleme yapılmadığı taktirde ego'nun çalışma imkanı dahi kalmamıştır.

kamu ulaşımında kullanılan cng fiyatı ve vergilerinin düzenlenmesini ankaralılar adına talep ediyorum.

kaynak için edit: https://twitter.com/…s06/status/1610575283056414721