ankara büyükşehir belediyesi ego bünyesinde bulunan otobüslerimizin %84'ü cng'li. sadece kasım ayında toplam gelirimiz 120 milyon iken giderimiz ise 382 milyon lira. ego'nun bilet geliri, akaryakıt ücretini karşılamaya dahi yetmiyor. aylık zararımız 262 milyon lira. 1863 otobüsün %84'ü cng'liyken, cng ücreti indirilmediği ya da yeni bir düzenleme yapılmadığı taktirde ego'nun çalışma imkanı dahi kalmamıştır.
kamu ulaşımında kullanılan cng fiyatı ve vergilerinin düzenlenmesini ankaralılar adına talep ediyorum.
kaynak için edit: https://twitter.com/…s06/status/1610575283056414721
05.01.2023 · 36. sıra
mansur yavas
04.01.2023 14:25 ~ 14:47