gelişmekte olan ülkelerde insanlar sosyal ve cinsel başarısızlıklarını futbol ile tatmin etmeye çalışırlar, bu arkadaşın yaptığını bu şekilde değerlendirmenizi rica ederim.
edit:ya arkadaşlar ama gs'liler şöyle ama fenebahçeliler de böyle yaptı, beşiktaşlılar da zaten tinerci falan diye mesaj kutumu bombaladınız da, neyi ispat etmeye çalışıyorsunuz, yapmayın böyle beni haklı çıkarıyorsunuz.
19.09.2019 · 41. sıra
tallguy
18.09.2019 10:55 ~ 15:15