(bkz: diyarbakır)
susar mısın gerizekalı, baran ağlıyor şu an!
sanki bu ülkede sadece kürtler acı çekmiş gibi davranmaları beni bitiriyor.
diyarbakır cezaevi'nde kürtler acı çekti doğrudur. mamak'ta ülkücüler, metris'te solcular, sinop'ta aydınlar işkence gördü veya öldürüldü ama kimse sizin gibi ağlamıyor veya emperyalistlerin maşası olup insanlık suçu işlemiyor. çünkü hükümetler gelip geçer ama devlet biziz. bu insanlar mezopotamya maymınlarının aksine zaten devletin iyiliğini düşünüyordu.
amed solcusu dediğin kesim solcu falan değil, bildiğin kafatasçı ırkçı ve faşisttir. gözünü kırpmadan insan öldürebilir. bu yüzden insan bile değildir.
05.07.2018 · 9. sıra
coubania
04.07.2018 00:26 ~ 13:23