ben siyasi partilerin belediye seçimlerinde işi olmaması gerektiğini düşünüyorum.
belediyecilik, siyasi partilerin rant alanı olmaktan çıkarılmalıdır.
29.04.2016 · 10. sıra
jedilost
16:56