Sık geçen başlıklar

chp'ye oy verenler şimdi neler düşünüyorlar 1

ekşi'de gör
hoşgeldin çomar kardeş. chp’ye oy veren bir vatandaş olarak keşke bin tane oyum olsa da onu da verseydim diye düşünüyorum. sizin gibi iftiracı ve alçak çomarlardan kurtulmuş olurduk.