Sık geçen başlıklar

chp'nin jakuzi dediği şeyin duşakabin çıkması 2

ekşi'de gör
belediyede 8 tane banyonun ne isi var hamam mi lan orasi bu ne aq ne boklar karistiriyosunuzda dus alma ihtiyaci hissediyonuz acaba
bir insan iş yerinde neden banyo yapar, bunu sorgulamıyorsunuz ama duşun şekli mi zorunuza gidiyor?

lan ne aşağılık adamlarsınız siz! utanmaz herifler.

edit: karı kız s2p "allah korkusu yüzünden" gusletmeye banyo kültürü diyen, sağa sola troll iftirası atan orospu evlatları bilmelidir ki banyo evde yapılır. toplamda 6 saat oturduğun, klima dahil her türlü konfor ortamı oluşturulan kamu makamlarında yıkanmak kültür değildir. olsa olsa ortadoğu kültürü dahilinde uçkuruna sahip çıkamayan arap döllerine göre belki kabul edilebilir.

edit2: yanıldın orço. chp'li değilim. hiç olmadım. tam tersi gılışdar aday olmasın diye götümü yırtarken o chp'liler bana küfrediyordu.