bugüne kadar katıldığım hiç bir nikahta, mikrofonu eline alıp "önce bir duamız olacak, açalım elimizi amin diyelim" diyerek törenin gidişatını bozan, sırada bekleyen insanları siklemeyerek dua şovu yapmaya kalkan bir yavşakla karşılaşmamıştım. "chp engelledi yea" haberi sayesinde bunu da görmüş oldum.
abicim sizin gerçekten eviniz barkınız mı yok, nedir yani? ya da mesela nikah dairesinde nikah başlamadan önce el ele tutuşup zulu dansı yapmaya kalksan, memuru ve sıradakileri enayi gibi bekletsen bu da hak mıdır? bu dünyada otobüsü durdurup namaz kılmak, tren rayında secdeye varmak, nikah dairesinde herkese el açtırmak ve benzeri şımarıklıklar müslümanlara hak mıdır? herkes bu saçmalıklara saygı göstermek zorunda mıdır?
ne karaktersiz bir güruhsunuz ulan..
grandleozz
07.05.2024 08:18