aktroller'in yoğun mesai yapmaya çalıştığı başlık.
ulan size artık sadece acıyorum ne çaresiz topluluksunuz ahahhahahahahha
aktroller'in bu çabalarını gördükçe inanın çok rahatlıyorum. çünkü kaybedecekler. bunu biliyorlar. bu yüzden çok agresifler. bu yüzden çok saldırganlar.
ne iftirası atarsanız atın, ne pislik oyun kurarsanız kurun; geliyor gelmekte olan
kaybedeceksiniz aktroller.
tüm bunların hesabını bir bir soracağız. ve şundan kesinlikle emin olun hiç merhamet göstermeyeceğiz.
03.07.2022 · 5. sıra
aydasevisen
02.07.2022 00:45 ~ 03:54