Sık geçen başlıklar

chp'liyseniz almayacağım diyen depremzede kadın 1

ekşi'de gör
yani demek istediği şu, ben akp'liyim, akp ne yaparsa yapsın akp'ye oy veririm, ama sen bana yardım edersen karşılıksız etmelisin, çünkü akp ne yaparsa yapsın ondan vazgeçemem. chp'lilerin hatası ne oldu bence, yardımı afad yapması için beklememek oldu, madem afad devletin yetkili kurumu, madem vergiyi onlar alıyor, onlar yardım etsinler demeliydi, yine dayanamadılar, ettiler yardım, ama bir uyanış beklediler yalan değil, evet, bir değişim, tepki beklemeleri hataydı, zaten bu gerçek şamar gibi yüzlerine çarpıldı, tavsiyem devletin yetkili kurumları görev yapsın, siz devlet misiniz, değilsiniz, sadece tanıdıklarınıza sevdiklerinize ulaşın derim.