Sık geçen başlıklar

chp'li çat belediye başkanının mütevazı odası 1

ekşi'de gör
bayiliyorum ya boyle bir hevesle ortaya cikip agzinin ortasina gelisine yemelerine bunlarin.

tanim: hem haberin altindaki hem buradaki yorumlardan anlasildigi kadariyla baskan'in kendi cebinden masrafini karsiladigi odadir.

bunu da gectim, adam maas bile almiyormus, hayirsever bir is adamiymis. ciddi ciddi yardim yapiyormus orada millete.

yani deseler ki bizi rezil kepaze et, boylesine bir hedef secemem arayip tarayip. en olmayacak adama yurumus kerizler (bkz: swh*)