Sık geçen başlıklar

chp'de ulusalcılar ile demokratların savaşı 2

ekşi'de gör
edit : yüzlerce benzer entryden şunları şuraya koyalım da fetö şakirtlerinin, pkk’lıların ve neoliberal ibişlerin akp’lilikle suçlamalarına karşı burada mim taşı gibi dursun :) yalnız bu entry debe’ye girer, daha çok insana ulaşır. onlarca kişi de özel mesaj atıp hislerine tercüman olduğumu söyledi. kripto fetöcüleri de kudurttuğuna göre doğru yoldayız.herif entryi çürütemeyince hesaba saldırıyor, akli kapasitesi kısıtlı olduğundan “bu entryi ancak bir ajans yazabilir ühühühü” demiş. önünde sonunda “bizim mahalle”den ittir edeceğiz sizi, ama bugün ama yarın. chp işgalden kurtulacak. görüyorsunuz kemalistler, sizin sesinizin çıkmasına bile izin vermeyecekler, bu yazdıklarım kırmızıya boyanan sahillerde milyonlarca kişinin düşüncesi değil mi? işte o haykırışınızı bile izole etmek istiyorlar, y-chp’ye ve yeni çizgisine teslim olasınız istiyorlar. “oyunu at ve konuşma ulan” demektir bu. temsiliyetiniz olmadığı gibi, paçavra yerine konuyorsunuz partiyi işgal edenler tarafından.

(bkz: uğur mumcu/@puura)
(bkz: bahriye üçok/@puura)
(bkz: akp izmir büyükşehir belediyesini nasıl kazanır/@puura)
(bkz: akp ve pkk’nın olmadığı bir türkiye)

* * *

oğlum ulusalcılar dediklerin normal insanlar. hulusi amca, berber ömer, zeytinci halil, giritli hüseyin, modalı gülriz hanım, birgül abla, ümit abi...bu insanların durduğu zemin ne tck ile ne anayasa ile ne de kurucu irade ile çatışıyor. düzende kendine yer bulamayıp düzeni değiştirmeye çalışan loserlar sizsiniz. zıpçıktı sizsiniz. istenmeyen sizsiniz. biz izmir’de bir milyon kişi andımız okuduk, sizin ideolojik düzleminiz ne? normal olan bizleriz, anormal olan sizsiniz. partiyi anadolu halkının gözünde bir milli güvenlik sorununa getirdiniz.

bak biz buradakileriz. sessiz kalabalığız, ezici çoğunluğuz. on aralıkçıların sürüklemeye çalıştığı noktayı kabullenmiyor chp seçmeni. izmirli’ler metazori oy atıyor söve söve. partiye kaset kumpasıyla çöreklenenler sizlersiniz.

bu ülkede vatanseverlerin tasfiyesi aynı dönem oldu her platformda. baykal kaset kumpasıyla indirilirken ergenekon davasında şerefli türk subayları biçiliyor, ordudan kemalistler tasfiye ediliyordu. yargıdan, üniversitelerden, bürokrasiden kurucu iradeye saygılı türkler tasfiye edilirken chp’de de eski kurtlar, kemalistler, ulusalcılar tasfiye edildi. aynı dönemde cumhuriyet gazetesini can dündar ele geçirdi, ahmet altan yazıyordu lan gazetede. can dündar gazeteyi batırdı, içini boşalttı, izmir ofisinin kadrosunu değiştirdi sonra da kapattı ofisi. bakın bunların hiçbiri birbirinden ayrı değildir, y-chp de bütün bu tasfiye evreninin içinde bir ikame yapıdır. öyle zaman ve mekandan münezzeh bir dinamik fikir hareketi falan değildir. bu dolmaları başkalarına yutturun.

bu ülkeye iki hdp çok fazla. varolana gidin, hiç sırıtmazsınız. aynı zeminde duruyorsunuz. ama sizler öyle bir tavşan boklarısınız ki, oraya gittiğinizde de o partiyi taşıyan, oy deposu güneydoğulu kürtçü seçmen sizi chp’li zannederek istemeyecek. siz de takiye gömleğinizi çıkartırsınız onlar gibi oluverirsiniz artık, sorun çözülür. böyle nasıl yaşıyorsunuz lan, istediğinizi yazıp çizemeden tam olarak, sürekli takiye ile.

buraya yazıyorum, göreceğiz bakalım bu işin sonu nasıl olacak.
terorist sevici, liberal, orospu cocuklarinin paravan ismi "demokratlar" mi oldu?! bu kelimeye gercekten inanan varsa gitsin beynini aldirsin, bosuna agirlik yapmasin kafatasinda.

tanim: ataturk'un partisinin gercek sahiplerini safdisi ederek zehirli fikirlerini partiye zerk etmeye calisan insan musveddelerinin duzenbazliklaridir. er ya da gec ait olduklari copluge atilacaklar zaten. allah, cezanizi versin.