Sık geçen başlıklar

chp varken hastanelerde 2 kişi 1 yatakta yatıyordu 1

ekşi'de gör
doğru söylüyorsun kardeşim !

bırak hastaneyi biz evde bile vardiya usulü yatardık. evde bile yatak yoktu. babam 10-12 , annem 12.02 , ben 02.04 , kardeşim 04.06 vardiyasında uyurdu. sabah 6'dan sonra da hepimiz sokaklara dağıılır , ekmeğimizin peşinde koşardık. sırf bu uykusuzluk yüzünden ergenliğe 19 yaşımda girebildim. bunun hesabını vereceksin ey cehape