ben istemem. akp iktidarda kalsın, herkes tuttuğunu siksin, zaten taciz-tecavüz serbest gibi bi şey, böyle kalsın yea. ya bence asıl özgürlük bu, di mi lan übeyid?
(bkz: amk yobazları sizi)
27.10.2015 · 21. sıra
iwfx
26.10.2015 18:44