Sık geçen başlıklar

cephede sadece robot askerlerin savaşacağı gün 1

ekşi'de gör
eger iki ordu da robot askerlerden olusacaksa güzel bir gündür.

hangi ülkenin olursa olsun cephede ölen askerler o ülkenin yoksul cocuklaridir.

sonuçta boşu boşuna ölmüş olmazlar.

hatta iki ordu da komple robotlardan olusacaksa bence aslında savaşa da gerek yok. ıki ülkenin baskomutanlari karşılıklı counter strike oynasın. oyunu alan savaşi da kazanmış olsun.

hem maliyet düşük olur hem kimse ölmez.