Sık geçen başlıklar

cep telefonunu 4 yıldan fazla kullanmak 4

ekşi'de gör
bugün 4. sene-i devriyesi olacak

(bkz: samsung galaxy note 8)

günde 2 defa şarj etmem dışında hala canavar gibi evlat. beni bir süre daha idare edecek inanıyorum.
kişisel eşyaları düzgün kullandığınızı gösterir. ben sony xperia z2'yi 7 sene kullandım. şu anda da teyzeme verdim o kullanıyor. kamerası, sesi, şarjı, ekranı şu an birçok yeni çıkan telefondan iyi ve su da geçirmiyor hala.
8 yıl iphone 4s kullandım :) artık iyice şişmişti de değiştirmek zorunda kaldım. yoksa aşırı memnundum kendisinden.